Saturday, March 3, 2012

你的世界,我的天空~

~请不要以你的世界来衡量我的天空~

你始终还是不懂,还是不了解我的想法,不明白我的感受~

生气,不代表我恨你!

哭泣,是因为我在乎你!

难过,是我因为我在意!

沉默,是因为我已经没有泪水。。。

不回应,是因为不想再为了没有答案的问题争执~

SILENCE is the loudest cry of a girl;

if you don't understand my SILENCE, how you understand my WORDS;

if you don't understand my WORDS, how you understand my THOUGHT?

I keep myself SILENT, because i want to avoid anymore ARGUMENT,

I keep myself SILENT, because i have no more TEARS...

eventually, you still not understand...

又不争气了~ T_T

No comments:

Post a Comment